Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Steffie

Reacties

Reacties

Tom

Hey Steffie, super dat je dit gaat doen!!! Mooi werk dat je daar gaat verrichten meidje! En wat fijn ook dat je straks al je ervaringen en belevenissen met Monique kunt delen als die naar India komt. Maak je geen zorgen over Andre: die vang ik wel op :-)

Hele fijne reis gewenst morgen en ik ga je blog volgen! Dikke kus, Tom

Tanneke

Hoi Steffie. Een hele goeie tijd gewenst, maar dat zal vast en zeker lukken. Ik ga je blog natuurlijk volgen! Zet 'm op!
En alvast van harte gefeliciteerd. Volwassen worden in India, dat is al een belevenis op zich. Hou je goed. Groetjes Tanneke

agnes

hoi Steffie, Wat ontzettend goed van je dat je een handje gaat helpen in India! En voor jezelf lijkt me dat ook een hele ervaring. Heel veel plezier en alvast een fijne verjaardag! groetjes van tante Agnes en ome Wilco,
(gna gna)

marrin

Hoi Steffie, Heel veel plezier in India. Ga heerlijk genieten, je verbazen en heel veel mee maken. liefs Marrin

Yvonne

Hoi Steffie,
Echt super wat je gaat doen.
Ik wens je een hele fijne tijd en geniet van alles wat je ziet, voelt, meemaakt.
Ik ga je zeker volgen.
Zet hem op daar! Ik ben stiekem wel jaloers hoor.

Groetjes, Yvonne (Eindhoven)

lies hermans

Hoi Steffie
Super dat je deze reis gaat maken. Alvast een heel goede tijd toegewenst en voor straks ben ik heel benieuwd naar je verhalen en foto's. Pas goed op jezelf.

Harry Schreurs

Super steffie!
Lucie en ik gaan je volgen.
Een hele goede reis en pas heel goed op jezelf.

Ricky Middendorp

Hallo Steffie,

Van harte gefeliciteerd en een hele leuke Indiase verjaardag gewenst,

hartelijke groeten uit Amersfoort

Harry Schreurs

Steffie van harte gefeliciteerd!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active