aankomst

Hai poepjes

9 uur langer dan gepland hebben we gedaan over de reis. Aangezien de voordeur van het vliegtuig van Moskou naar Delhi niet dichtging en daardoor mistte we dus ook de volgende vlucht van Delhi naar Udaipur. In Delhi moesten we dus een nieuw ticket halen wat ook nog een heel gedoe was. Daarbij kwam ook nog dat onze backbacks achter waren gebleven in Moskou en die worden morgen pas gebracht, best balen want bijna alles zit daarin inclusief oplader van mijn telefoon.

Maar eenmaal aangekomen in Udaipur werden we opgehaald door een man die ons nu ook de hele tijd begeleid en met wie we in een huis wonen. Ook kwam er een meisje bij uit Finland en zij blijft 4 weken. Het huis waar we in verblijven is best wel groot maar er staat niet veel in. Ik mag ook niet roken hier op straat dus dat is kiillinggg!!!:(:(:(:( ik mag alleen op het dakterras roken dus ik verheug me er steeds een beetje op om naar het huis te gaan zodat ik kan roken.

Koeien lopen hier op de straat want die zijn hier heilig en iedereen rijdt en loopt door elkaar heen. Mensen zitten ook met zijn vieren op een scootertje en er kunnen 10 mensen in een riksja waar in Nederland waarschijnlijk 5 mensen waren toegestaan.

Het eten is hier best wel pittig, wat ik totaal niet ben gewend. ' s Middags en 's avonds eten we rijst met curry of Indiaas brood. Nu vind ik het nog lekker maar ik denk dat dat wel gaat vervelen haha.

Maar het is hier heel erg mooi, ondanks heimwee naar iedereen thuis (wat hopelijk wat minder wordt) probeer ik van alles te genieten wat ik zie en wat ik mee maak.

Foto's komen nog maar alles zit in mijn backpack dus ik kan de foto's niet op de computer zetten. En mijn telefoon is ook leeg omdat mijn opader in mijn backback zit.

Ik mis iedereen heel erg en heel veel kusjes en knuffels

Reacties

Reacties

saskia

oh lieffie wat geweldig je bent gewoon in india!! dat je niet kan roken is alleen maar goed natuurlijk :-))))) we missen je ook, geniet er maar van - voor dat je het weet ben je weer terug! dikke knuffels x x x x

oma

Lieverdje,
Heel fijn dat je nu op bestemming bent!!
Maak er wat van schat,de tijd gaat zo snel.
Pas wel heel goed op jezelf! ga maar niet op zo,n scootertje!!! We blijven je volgen! Dikke knuffel

monique onck

He schatteke,
Wat veel indrukken al!!Ik dacht al dat je telefoon het niet meer deed want kreeg geen berichtjes meer terug. Heimwee wordt natuurlijk minder, daar komt zoveel voor in de plaats!
Missen jou ook,is veel te stil en ongezellig , dus word je straks alleen maar nog meer gewaardeerd haha en als ik zo door mij agenda blader ben ik eigenlijk al heel snel bij je!!
En we zijn supertrots op je wat je allemaal doet en meemaakt. Wel goed om te lezen dat je dus rijlessen kan nemen als je terugkomt haha!! En heel rijk wordt!
Papa heeft Kevin gesproken en laatste 2 weken is er wel vrijwilligster uit Nederland in het huis, hij mailt je nog!
Dikke X en knuffelXXXX

Ton

Waarom mag je niet roken? Is het vanwege je leeftijd or what?

Enjoy and go with the flow...

Pa

Hé sweetheart, blij bericht van je te hebben gelezen. Heb enkele smsjes naar je gestuurd die je dan morgen pas zult kunnen lezen. Mocht het langer duren voordat de bagage er is dan kun je daar toch ook wel een oplader kopen? Maar wat weet ik nou... Wel sneu voor je dat je niet zoveel kunt roken!! Ben zo benieuwd naar je foto's en al je andere verhalen, hou ons op de hoogte. Gisteren moest ik trouwens law & order afzetten, we waren niet meer 2 tegen 1, kan dus niet wachten tot je terug bent!!
Stort je er helemaal in maar pas goed op jezelf, en groetjes aan Kim.
XXXXXXX Pa

dick onck

Fijn dat je er bent.
Maak er wat van, goed ruiken en om je heen kijken.
Voordat je, het je realiseert, ben je weer terug.
Pas goed op jezelf, heimweh wordt snel minder.

aan ton

nee omdat ik een vrouw ben. ze zeggen dat mannen en vrouwen gelijk zijn hier. maar vrouwen mogen niet roken en drinken.

Harry Schreurs

Hey Steffie,
Wat een ervaringen allemaal in zo'n korte tijd.
Wel goed dat je niet mag roken, kom je er van af.
Ik blijf je volgen en ik ga sowieso naar de verjaardag van je moeder.

Emma

Hey Stef, wat klote van je bagage man! Is toch niet relaxed aankomen denk ik, maar daar wordt voor gezorgd neem ik aan! Hoe is t contact met de andere mensen? hebben jullie veel contact of is het een beetje ieder voor zich? Balen dat je niet kan roken, maar daar wen je vast en zeker snel aan!! Geniet ervan daarzo, en mis ons niet te veel ;) heel veel liefs xxxxx

Willy

Lieve schat, je moet er wat voor doen blijkbaar :-) Wat een reis?!?! Maar goed dat ben je dan ook weer snel vergeten toch? Probeer je zoveel mogelijk te concentreren op je "nieuwe wereld" dan voel je de heimwee niet steeds en wordt 't sneller minder. Straks wil je niet meer terug! Wel jammer dat je m'n feestje mist. Hadden we nl. gelijk een soort Griekenland reunie. Maar dat hebben we lekker allemaal nog in 't verschiet nietwaar? Nou lieverd, stop gelijk met roken dan hebben we dat ook gelijk gehad. Geniet van 't land, de cultuur, de mensen en zuig alle nieuwe ervaringen op. Je koestert ze je hele leven. Love you xxx

Sereno

Hee stef deze vakantie is een goeie voor jou om te stoppen met Rauchen haha
ene je moet onthouden hoe ze daar indiaas brood maken, traditioneel brood is zo delicious
veel plezier nog :)
xxx

saskia

van harte lieve stef, 18 jaar wat bijzonder! maak er maar een hele mooie dag van maar dat gaat daar vast wel lukken!!
dikke knuffel!! ook van bijan x x x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active