einde introductieweek

Hallo lieve mensen.

De introductieweek zit erop. We hebben heel veel gezien van Udaipur en het is echt een mooie en grote stad. We zijn in verschillende tempels geweest en verschillende meren. We hebben boottochten gemaakt en een paleis bezocht. Ook hebben we kunnen genieten vanhet heerlijke indiaase eten. (en sereentje, je hebt echt 1000 verschillende soorten indiaas brood maar ik zal proberen er wat te onthouden).

Vandaag zijn we naar het paleis geweest en dat is een enorm toeristische trekpleister dus kon ik eindelijk in het openbaar roken haha. Verder went het opzich wel om alleen maar 's ochtends en 's avonds te roken maar nog steeds is het niet echt prettig:P.

Het is natuurlijk ook mijn verjaardag vandaag, maar het voelt eerlijk gezegd helemaal niet zo. Normaal ben je met je familie en vrienden en het is gek om ze nu niet om je heen te hebben. Vanavond gaan we wat drinken in 'sunset terras' voor mijn verjaardag dus dat klinkt al veel belovend. Eindelijk weer een alcoholisch drankje nuttigen gnigni. Want alcohol is hier ook niet toegestaan maar wederom op toeristische plekken kan het wel.

Nog steeds moet ik een draadje zien te vinden voor mijn camera want ik heb al wel wat leuke en mooie kiekjes kunnen maken. Het is hier namelijk echt prachtig, afgezien van alle vieze uitlaatgassen en al het vuilnis op de straat. Wat ook heel gek is, is dat we vandaag bij het meer waren en daar allemaal indiaase mensen zich aan het wassen waren en hun kleren aan het wassen waren in dat meer en dat wij daar gewoon als rijke toerist foto's van maken. Soms voelt dat toch wel heel raar.

Dit weekend gaan we lekker shoppen en krijgen we van onze lieve yogalerares (Deepa, die ons overal mee naartoe heeft genomen tot nu toe aangezien onze leider die ook met ons in huis woont Deal geen guide license heeft) henna. We gaan ook sari's kopen want volgende week is het festval Diwali (ook wel lichtjes feest). Ik ga ook aan Deepa vragen of ze een schets wil maken van een olifant (want ze is heel creatief en maakt zelf veel schilderijen en beelden) zodat ik die in Nederland kan tattoeren. Dat is een leuke herrinering aan India dacht ik zo.

Volgende week begint ons project en gaan we eerst een week schilderen. Volgende week zondag komt er ook nog een ander meisje uit Nederland en dat is wel heel leuk. De week daarna gaan we beginnen met de kindjes en daar verheug ik me heel erg op.

Nou lieve scheetjes dat was hem dan weer.??? ????? ????? ???? ??? ?? ??? ??????? ??? kissiiss

Reacties

Reacties

Pa

Hé lieverd, al veel gezien hoor, mooi verhaal. Deepa lijkt me een boeiende dame alleen is een olifant wel erg groot, je zou ook kunnen denken aan een Indiaas lieveheersbeestje toch? En volgende week het echte vrijwilligerswerk.... lekker je handjes laten wapperen, dat kun je!! Ik ga nu naar opa, hij vraagt altijd naar je, zal hem de groetjes doen, XXXXX Pa

mama

He 18 jarige vrouw ver weg!!!
Wat schrijf je het allemaal mooi op!
en wat was het fijn je aan de telefoon gehad te hebben!
Ik heb nu zoooooveeel zin om straks naar je toe te komen. Is een raar vermengd gevoel van heimwee naar jou, avontuur en spanning in mijn buik nu ! echt geweldig dat je mij straks al die mooie plekken kunt laten zien. En kan me heel goed voorstellen dat als je deze week meer ziet van hoe de mensen daar leven dat heel raar en verwarrend voor je kan zijn. neem ook de tijd om weer even met elkaar te zijn he. En mij te whatsappen haha!
Ik kan nu en via belgigant en via viber bellen heb je alweer indiaas nummer??
Heeeel veel liefs , knuffel en kusjesXXXXXXXX
En ik neem aan dat die plannen over die tatoe van die olifant nog een laatste stuiptrekking was van je 17jarige argeloosheid haha!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active