some changes

Maandag zijn we begonnen met het schilderen van de school waar we ook vrijwilligerswerk gaan doen. Het was een klaslokaal met witte muren die helemaal bruin waren en het was echt vervallen. Vandaag hebben we alles afgeschilderd, de onderkant roze, de bovenkant geel en het plafond gewoon wit. Morgen gaan we beginnen met tekeningetjes te schilderen op de muur (waar ik zo goed in ben ahum).

Ik heb ook besloten om de laatste vier weken niet in Udaipur door te brengen maar in Goa. Ik voel me namelijk niet helemaal chill hier. 4 weken zijn prima vol te houden maar 8 zijn er echt te veel. Het is hier namelijk best gelovig en je hebt hier geen leuke plek voor jongeren om even heen te gaan, wat je wel graag wilt buiten je project om. Daarom heb ik besloten om naar Goa te gaan de laatste vier weken. Empa (mijn huisgenootje) gaat dan ook dus zijn we dan samen, dat is heel erg leuk.

Het Diwali festival is bezig of afgelopen, is niet helemaal duidelijk haha. Maar gister hebben we onze sari's aangetrokken en gingen we vuurwerk afsteken bij Deepa thuis. Best eng want die pijlen schoten alle kanten op, maar hun zagen het gevaar er niet van in en vonden het allemaal heel grappig haha. Daarna zijn we naar 2 huizen geweest van familie van Deepa en werden alle lekkernijen ons letterlijk opgedrongen. Maar iedereen is super gastvrij en zo vriendelijk. Ze bewonderen allemaal wat wij doen en zeggen dat ze het zelf nooit zouden doen.

Dit weekend gaan we naar Jaipur (heb ik jou nog niet verteld mam maar ik zal je zo whatsappen xx), kijken wat daar te doen en te zien valt en zondag komt het nieuwe meisje.

Ik heb wat foto's op mijn blog gezet maar op mijn facebook staan er nog meer.

Veel liefde voor iedereen en kusjes uit Udaipur xxxxxxxxxxxxxxxxxx missyouuuu

p.s. voor de gene die het interessant vinden, ik heb nog steeds geen diarree hoeraa!!

Reacties

Reacties

Pa

Hé lieverd,
heb je foto's gezien op Facebook, geweldig!! Zo'n andere cultuur, het spat ervan af. En zo'n sari heeft toch wel iets, 'ns kijken of ik Monique zover kan krijgen... En nu je wat ervaring hebt opgedaan met schilderen heb ik hier ook nog wel wat vrijwilligerswerk voor je. Kan goed begrijpen dat twee maanden lang is om het zonder een 'hang-out' te moeten doen. Nu hoop ik alleen dat je in Goa wel iets dergelijks vindt. Ik heb van Lieke begrepen dat het een (sub)tropisch klimaat heeft, dan heb je in ieder geval direct een heel andere omgeving/sfeer. Hoop dat je de komende weken nog veel cultuur kunt opsnuiven, een mooi contact hebt met de kinderen en ook veel plezier (ben toch wel een beetje jaloers).

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Pa

Ps bedankt voor de interessante informatie over je stoelgang

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active